Mødet med “tornadoen”

Har stiftet bekendtskab med en Magic Warn

Deeeeeetttt var specielt!!! Første gang, jeg har prøvet at få orgasme og blive tømt, selvom min pik kun var halv stiv.

Vi sad en aften og så en film, han springer op “hov jeg har købt legetøj” Han kommer tilbage med en Magic Warn, som er en amerikansk vibrator der kan køre sindssygt hurtigt (vi har to derhjemme), “ja det er kun et kopi” siger han, “men så en film hvor den blev brugt på en pik og vil gerne prøve. Hvad syntes du?” Var ikke i det store legehumør, meeeeeeeen kunne måske være sjov at prøve. Går i bad og da færdig, har han fundet legetøj frem. Får butt plug i, placeres på en stol. Manchetter på håndled og ankler. Bliver sat så pik, ligger på stolesæde. Mine hænder gøres fast bagpå, mine ankler låses fast til stoleben. Får hætten på og gag i. Sidder nu helt spændt og venter, høre han tænder den, den brummer ret højt. Han holder den mod min pik, bliver forskrækket over hvor voldsomt den vibereder. Han skruer lidt ned, føles uvant og lige på grænsen til ubehageligt. Han henter et håndklæde, lægger på stolen, sætter Warn i spæn under mit ene ben, min pik bliver placeret, så Warn er på undersiden af pikhovedet. Han tænder igen, denne gang føles det bedre, nydelsen begynder. Han skruer lidt op, han sætter klemmer i mine brystvorter og skruer lidt mere op. Smerte og vibrationerne er svære at kontrollere. Min pik føles lidt som den sove. Han skruer op igen, vibrere meget nu, vibrationerne, mærkes i nosser og selv i butt plugen. Han sætter lidt vægt i klemmerne og skruer op. Føles som en orgasme nærme sig alt vibrere, min pik er følelsesløs. Koncentrer mig om ikke at komme, men mærker at det kan jeg ikke. Min pik sprøjter, han skruer ikke ned den fortsætter med at vibrere, har ikke mere sæd. Han slukker den, kan ikke mærke forskel i min pik, den snurrer stadig i den. Bliver løsnet, er lidt groogy, bliver lagt på sengen. Han tager butt plug ud, tænder Warn igen holder den mod mit mellemkød. Trænger op og begynder at kneppe, imens alt vibrere. Kan mærke en malkning nærme sig, det løber fra min pik, imens han kommer.

Det var et ret voldsomt møde med Magic Warn og tvangsmalkning. I et par timer havde jeg fornemmelsen af at det stadig brummede og et enkelt sted på min pik, “sov” indtil næste dag.

Om det skal prøves igen??…. Jo det tror jeg nok.

One comment

Leave a Reply

